Skip to content Skip to footer
Search

Loading Results

Het nieuwe normaal

Hybride werken

Nu de beperkingen, opgelegd door het Covid-19-virus ,  opgeheven zijn, stappen veel bedrijven over naar een hybride vorm van werken. Hoe bedrijven dit hybride werken inrichten, verschilt behoorlijk. Duidelijk is in ieder geval dat het Covid-19 virus ervoor heeft gezorgd dat onze visie op werkvormen sterk is veranderd. Ook heeft het digitaliseren van de manier waarop we werken een enorme sprong gemaakt. We verwachten dat dit tevens gevolgen zal hebben voor de adoptie van AI, Robotica, Cloud Computing en IoT.

Een duurzame toekomst

Ondanks dat het thuiswerken door veel organisaties en de overheid gestimuleerd wordt, gaan veel werknemers inmiddels toch weer ‘terug naar kantoor’. Hoe speelt u als organisatie adequaat in op hybride werken? Heeft u uw technologie aangepast? Juist omdat hybride werken ook onbekend terrein was voor PwC, heeft PwC naast het continu voeren van klantgesprekken, onderzoek gedaan naar verschillende aspecten rondom hybride werken. Onlangs publiceerden we een analyse van de kosten en baten van het thuiswerken, onderzochten we de employee experience van medewerkers op deze nieuwe manier van werken en onderzoeken we momenteel nog andere zaken rondom dit thema.

Kortom, het is nu tijd om inzicht te krijgen in wat er nodig is voor een duurzame toekomst. De brede expertise binnen PwC kan u houvast bieden bij deze uitdaging beginnende met het in kaart brengen van de uitdagingen en kansen van hybride werken.

Office of the future & remote working

Nu het weer mag, is het enerzijds de bedoeling dat medewerkers weer vaker op kantoor bij elkaar komen, maar de verwachting is anderzijds dat thuiswerken zal blijven. De verwachting is dan ook dat kantoor als enige werkplek tot het verleden behoort en we bevinden ons in een transitie naar een virtuele workforce. Hoe creëert u uw toekomstige kantoor?

Lees hier meer

Voorbereiding werknemers op hybride werken

Het optimaliseren van ruimtelijke en arbeidsvoorwaardelijke zaken, is van belang om uw werknemers te helpen bij een andere manier van werken. Bij de herinrichting van de werkplek is het goed om in acht te nemen dat werknemers verschillen in de ervaring en attitude ten aanzien van hybride werken.

Check hier je persona en ontdek wat nodig is om jouw werknemers voor te bereiden op hybride werken.

New normal

Sinds de Covid-19-crisis hebben we onze manier van hoe en waar we werken, moeten veranderen. Aangezien de nieuwe manier van werken nog steeds wordt beïnvloed door de crisis, wilden we graag weten hoe medewerkers reageren op deze veranderende omstandigheden en zich aanpassen aan het nieuwe normaal. Meer dan 1000 respondenten namen deel aan onze nieuwe normaal quiz en deelden hun mening. Lees hier de resultaten.

Volg ons

Wilt u meer weten hoe PwC u kan helpen om veilig terug te keren naar kantoor?

Required fields are marked with an asterisk(*)

Bij het verstrekken van uw e-mailadres erkent u de privacy statement gelezen te hebben, en gaat u akkoord met het verwerken van de data in overeenkomst met de privacy statement (inclusief internationale gegevensuitwisseling). Mocht u op een bepaald moment van gedachten veranderen over het ontvangen van informatie van ons, dan kunt u ons dit laten weten via het contactformulier.

Contact

Debby Jannink

Debby Jannink

Partner Change & Leadership, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 394 98 21

Bas van de Pas

Bas van de Pas

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 263 83 99

Pieter Smit

Pieter Smit

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)63 079 74 57

Hide