{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Ieder jaar kiezen we een overkoepelend thema om onze gedachten over de intrigerende media- en entertainmentsector te structureren. Dit jaar zoomen we in op een onderwerp dat de wereldwijde en lokale ontwikkelingen de komende jaren sterk zal beïnvloeden: personalisatie. Consumenten slagen er steeds beter in om hun media-ervaringen te laten aansluiten op hun individuele behoeften. Mediabedrijven vechten om onze aandacht en proberen consumenten de weg te wijzen in de overvloed aan gratis en betaalde content.
Onze entertainment- en mediapraktijk werkt met bedrijven aan de uitdagingen en mogelijkheden van digitale transformatie, van strategie tot en met uitvoering. Zo helpen we bij de verschuiving naar businessmodellen, merken en inkomstenbronnen op basis van digitale content en platforms.
We werken met klanten in alle subsectoren, zoals televisie, film, muziek, internet, games, reclame, uitgeverij, radio en meer. Onze experts leveren diensten vanuit Assurance, Tax en Advisory met specifieke kennis van de entertainment & mediasector. Wij combineren een wereldwijde focus met lokale implementatie en diepgaande ervaring.