Inzake

Inzake is het digitale magazine van PwC. Dit magazine richt zich primair op C-level van beursgenoteerde bedrijven, publieke organisaties en familiebedrijven. Het magazine verschijnt vier keer per jaar en gaat in op de huidige ontwikkelingen en trends die uw organisatie raken.

Inzake december 2017

De menselijke waarde in het digitale tijdperk

In de discussie over de gevolgen van de digitalisering op de arbeidsmarkt ligt de nadruk meestal op het verlies van banen. Hoe we juist het aanpassingsvermogen en de creativiteit van werknemers binnen een organisatie anders kunnen inzetten, blijft daarbij onderbelicht.

De menselijke waarde zien we vaak over het hoofd. Terwijl langzamerhand duidelijk wordt dat door purpose geleide en waarden gedreven organisaties het ten opzichte van hun ‘traditionele’ branchegenoten beter doen. Dat blijkt ook uit een nieuw onderzoek van PwC, waarover u kunt lezen in deze Inzake.

Die waarde is ook te vinden bij Swink, een marketingbureau dat de talenten van mensen met autisme inzet. Of bij techstart-up FuelUp, die bedrijven en nieuwe technologieën met elkaar verbindt en zo innovaties laat ontstaan die de wereld in positieve zin veranderen. Verder vertelt René Oudejans, CFO van Gasunie, over de rol van het bedrijf in de energietransitie.

In deze Inzake vindt u de volgende onderwerpen:

Top 10 meestgelezen artikelen van 2016

Contact

Inzake redactie

Tel: +31 (0)88 792 54 09
E-mailadres

Volg ons