Skip to content Skip to footer

Loading Results

Data Analytics

De huidige digitale wereld brengt een enorme hoeveelheid aan data. Bedrijven moeten gebruik maken van deze enorme data kracht en tevens snel reageren om deze data om te zetten in mogelijkheden voor groei, innovatie en concurrentievoordeel.

Door inzicht te krijgen in historische data, kunnen beslissingen beter en sneller genomen worden, ook op strategisch niveau. Daarnaast kun je via algoritmes een model bouwen om te voorspellen wat er in de toekomst staat te gebeuren, Dit wordt kunstmatige intelligentie (KI) genoemd. Organisaties zetten KI momenteel voornamelijk in om beslisprocessen geautomatiseerd te ondersteunen.

Playback of this video is not currently available

{{filterContent.facetedTitle}}

{{filterContent.facetedTitle}}

Contact

Andreas Mikkers

Andreas Mikkers

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)65 198 00 01

Jacques de Swart

Jacques de Swart

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 652 60 58

Mona de Boer

Mona de Boer

Partner, Assurance Risk Assurance, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)61 088 18 59

Astrid Wisse

Astrid Wisse

Director Data Analytics, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 084 10 29

Volg ons