Data Analytics

De huidige digitale wereld brengt een enorme hoeveelheid aan data. Bedrijven moeten gebruik maken van deze enorme data kracht en tevens snel reageren om deze data om te zetten in mogelijkheden voor groei, innovatie en concurrentievoordeel.

Door inzicht te krijgen in historische data, kunnen beslissingen beter en sneller genomen worden, ook op strategisch niveau. Daarnaast kun je via algoritmes een model bouwen om te voorspellen wat er in de toekomst staat te gebeuren, Dit wordt kunstmatige intelligentie (KI) genoemd. Organisaties zetten KI momenteel voornamelijk in om beslisprocessen geautomatiseerd te ondersteunen.

loading-player

Playback of this video is not currently available

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.dataService.numberHits}} {{contentList.dataService.numberHits == 1 ? 'result' : 'results'}}
{{contentList.loadingText}}

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.dataService.numberHits}} {{contentList.dataService.numberHits == 1 ? 'result' : 'results'}}
{{contentList.loadingText}}

Contact

André Mikkers

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 63 48

Jacques de Swart

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 76 23

Mona de Boer

Director, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 55 16

Astrid Wisse

Director Data Analytics, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 16 71

Volg ons