‘Bereiken mijn salesmensen de ideale klantsegmentatie?’
Wij helpen u door te beginnen bij de data. In welke klantsegmenten bent succesvol? Sluiten uw salesstrategie en -processen aan bij de klanten die u wilt bereiken? Vervolgens optimaliseren we uw salesfunctie door bijvoorbeeld betere aansluiting tussen offline en online verkoopkanalen, of door het toepassen van een CRM-oplossing zoals Salesforce. En we werken aan uw salescultuur door training en renumeratie, zodat uw salesmensen net die stap extra doen.
Verder onderzoeken we verbetermogelijkheden voor de ervaring van uw klanten, de customer experience. In ons Experience Center combineren we creativiteit met de nieuwste technologie om proof of concepts te ontwikkelen waarmee u meteen verder kunt.
‘Is mijn marketingstrategie en -afdeling digitaal genoeg?’
Wij helpen u met een marketingstrategie, op basis van customer insights & analytics, waarmee u gebruikmaakt van de nieuwste digitale mogelijkheden. Behalve het neerzetten van een sterke online presence, de aansluiting met offline marketing en een effectief management van uw campagnes, adviseren we over vaardigheden die nodig zijn op uw marketingafdeling – bijvoorbeeld op het gebied van digitale marketing of data-analyse. Verder kunnen we u ondersteunen bij de integratie van lokale marketingactiviteiten voor uw wereldwijde merk.
‘Hoe kan ik voldoen aan de steeds hogere serviceverwachtingen?’
Wij helpen u met servicetechnieken die aansluiten op uw customer experience-strategie. Denk aan planningstools, cloud based CRM-systemen en toepassingen waarmee u self-service mogelijk maakt of onderhoud op afstand levert: met chatbots bijvoorbeeld of door artificiële intelligentie. AI-technieken geven vervolgens op basis van uw data steeds betere voorspellingen van te verwachten serviceverzoeken. Welke technologie ook bij u past, wij zorgen ervoor dat de mensen in uw organisatie het effectief gebruiken.
‘Benut ik de digitale mogelijkheden die pricing mij biedt?’
Wij helpen u met een structurele pricing-strategie op basis van data-analyse. De toenemende hoeveelheid digitale data biedt namelijk meer dan ooit kansen om uw prijsstelling actief te gebruiken. Zo kunt u met dynamic pricing en de juiste integratie van IT-systemen uw prijs direct aanpassen aan de vraag. Of u combineert digitale transparantie van uw prijzen met effectieve prijskortingen. Misschien is uw organisatie ook gebaat bij een van de nieuwe verdienmodellen die door digitalisering ontstaan.