We maken de toekomst tastbaar
Om de complexiteit van grote transformatieprojecten aan te kunnen, is tegenwoordig meer nodig dan puur strategisch of technologisch advies. De grootste uitdagingen draaien om drie pijlers: Business, eXperience en Technology. Wanneer een probleem vanuit al deze perspectieven bekeken wordt, ontstaan oplossingen die niet bedacht zouden zijn, als er slechts vanuit één perspectief geredeneerd zou worden. Belangrijk is verder dat de (digitale) transformatie begint en eindigt bij de eindgebruiker: zijn ervaring blijft altijd centraal staan.
Experience Center
Duur van de video: 00:01:56
Enable de enablers
Uiteindelijk zijn het dus de mensen die de systemen moeten laten draaien en die het succes bepalen. Vanaf het allereerste begin bedenken en testen we daarom ook hoe de gebruiker de systemen ervaart. En met de X in BXT zorgen we als gezegd dat nieuwe technologie al voor de implementatie omarmd kan worden. Maar nieuwe processen brengen ook met zich mee dat aan sommige ‘verouderde’ menselijke vaardigheden geen behoefte meer is en dat de vraag naar nieuwe vaardigheden groeit. Voor een succesvolle transitie zijn mensen die meekunnen dus onontbeerlijk. Digital enablement is een belangrijke tool om wie wil en kan uit te rusten met de capabilities waar de nieuwe situatie om vraagt. En dat gaat veel verder dan een intro-middag of een nieuwsbrief.
Technologie in z’n context
Veel aanbieders concentreren zich op het verkopen van hun technologie. Implementeren en klaar. Maar technologie staat nooit op zich. Als multicompetence-organisatie ontwikkelen we de techniek altijd in de context waarin die uiteindelijk z’n werk moet doen: met tax, compliance, risk, HR, corporate responsibility, sales enzovoort. Door die ‘holistische’ benadering voorkomen we bijvoorbeeld integratieproblemen en onder- of overpresterende systemen. Bovendien bespaart u zichzelf de noodzaak op zoek te moeten naar nieuwe specialisten voor de verdere integratie van de systemen. Daar zorgen wij voor, vanaf de start.