Marketing & Sales

Marketing en sales staan vandaag de dag nog steeds op de voorgrond binnen veel bedrijfsmodellen. Beide disciplines zijn echter onderhevig aan verandering in het gedrag en de verwachtingen van klanten. Wij helpen ervoor te zorgen dat uw marketing en sales strategieën en uitvoeringen zowel op deze veranderingen als op nieuwe technologieën anticiperen. Daarnaast zorgen we voor een integratie die effectiviteit en efficiëntie verhoogd.

Belangrijke overwegingen voor u

  1. Hoe goed vertaalt uw marketingstrategie zich in marketing en sales plannen?
  2. Sluiten uw marketing- en saleskanalen aan op veranderingen in klantgedrag en omvatten zij gevestigde en opkomende digitale technologieën? 
  3. Worden uw campagnes effectief gemanaged?
  4. Zijn uw marketing- en salesprocessen goed geïntegreerd?
  5. Passen uw salesbenadering en salesproces bij uw purpose?
  6. Ontwikkelt u competenties in verschillende klantsegmenten en markten?

Hoe wij u kunnen helpen

  • Hulp bij de ontwikkeling van een overkoepelende marketing en sales strategie die voortkomt uit klantinzichten, analyses en end-to-end klantervaring
  • Hulp bij de ontwikkeling, uitvoering en meting van dynamische en boeiende digitale marketingcampagnes
  • Ondersteuning bij het transformeren van uw sales model en interne competenties, zoals sales force optimalisatie accountmanagement of een compleet nieuwe aanpak gebaseerd op klantbehoeftes en marktveranderingen in uw sector 
  • Hulp bij marketing optimization en de integratie van relevante marketing en sales software

Contact

Peter Hoijtink

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 30 90

Pieter Koene

Customer Practice Leader Financial Services, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 75 83

Volg ons