{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.text}}
Laat jouw klanten zien en ervaren hoe belangrijk ze zijn. Dat kan door ze een unieke, op maat gemaakte ervaring te bieden tijdens hun klantreis. Bij klanttransformatie draait alles om het centraal stellen van jouw klant. Dit lijkt vanzelfsprekend, maar het vraagt om een heldere strategie, met een doorvertaling naar jouw klantprocessen en -systemen. Dit kan betekenen dat jouw organisatie moet transformeren. Wij bieden houvast tijdens dit traject. Hoe jouw transformatie er ook uitziet en in welk stadium van de transformatie jouw bedrijf zich ook bevindt.
Onze dienstverlening op het gebied van klanttransformatie omvat alle diensten die jou kunnen helpen bij het centraal stellen van jouw klant. Hierbij kun je denken aan nieuwe strategieën, processen en technologie, van marketing en verkoop tot prijsstelling, distributie en dienstverlening, waarbij we gebruik maken van onze digitale oplossingen. Onze ervaring leert dat de juiste technologie alleen niet voldoende is. Ook de betrokkenheid van de mensen die ermee moeten werken is belangrijk. Je wilt dat ze de technologie omarmen zodat je een transformatie kunt realiseren waarmee je extra waarde voor jouw klanten creëert.
Bedrijfsgroei realiseren in de veranderende wereld van vandaag kan een hele uitdaging zijn. Klanten eisen snellere, meer gepersonaliseerde gebruikerservaringen. Bedrijfsprocessen die ooit omslachtig waren, kunnen nu worden geautomatiseerd. Operationele efficiëntie is van het grootste belang geworden.
Jouw bedrijfstransformatiebehoeften zijn de reden waarom we sterke allianties hebben ontwikkeld met een aantal technologiebedrijven. Door de expertise van ons en de technologie van onze partners te combineren, kunnen we jou helpen bij het oplossen van jouw meest kritieke bedrijfsproblemen. Wat jouw focus ook is - overstappen naar de cloud, meer innovatie of bedrijfstransformatie – wij staan samen met onze partners staan klaar om jou te helpen.
"Het is onze missie om bedrijven te helpen innoveren en de groei te verhogen. Dat is precies wat we samen met onze techalliantiepartners kunnen betekenen: jouw bedrijf naar het volgende niveau brengen."
Timo Koenen, customer transformation partner PwCMet het gebruik van de tweede generatie spraakintelligentie kunnen we het volledige potentieel van de interactie tussen mens en mens ontsluiten. Het kunnen ontcijferen van relaties tussen conversaties en bedrijfsresultaten begint met het begrijpen van wat de klant werkelijk nodig heeft. Spraakintelligentie kan bijdragen aan het verminderen van kosten en werkdruk en het verbeteren van het gebruik in callcenters.
Voor jouw klanttransformatie combineren we onze uitgebreide kennis van jouw sector, en onze kennis over hoe bedrijven commercieel kunnen excelleren met klantervaringen. We brengen dit samen met de beste technologische oplossingen van alle grote aanbieders. Bovendien zorgen we dat jouw mensen optimaal functioneren in de veranderde organisatie. Dit is hoe wij jou kunnen helpen met jouw klanttransformatie, van strategie tot executie.
{{item.text}}
{{item.text}}