Customer transformation

Hoe maakt u uw frontoffice toekomstbestendig in een tijd van onzekerheid en verandering?

PwC's portfolio van customer transformation oplossingen analyseert de wijze waarop mensen met uw bedrijf in contact komen, zaken doen en communiceren. Wij bieden een gemoderniseerd serviceplatform waar de klantervaring centraal staat en customer touchpoints naadloos op elkaar aansluiten. Onze technologie en innovatieve tools helpen u bij het opbouwen van klantenbinding, het stimuleren van groei, het verhogen van de productiviteit en het inspireren en betrekken van uw personeel.

Alle industrieën worden geconfronteerd met een enorme hoeveelheid aan veranderingen onder invloed van regelgeving, kosten en nieuwe concurrenten. Maar het zijn de veranderende verwachtingen van de klant en de vraag naar nieuwe digitale klantervaringen die het meest vragen om transformatie binnen bedrijven.

loading-player

Playback of this video is not currently available

20:00

KYC in the front office

Het afbreken van silo's: KYC in de front office

In dit webinar hebben we ingezoomd op de uitdagingen waar de financiële sector voor staat bij het dichter bij elkaar brengen van hun front-, mid- en backoffice processen. In dit webinar komt oa aan de orde hoe u van uw KYC proces een naadloos en efficiënt proces maakt en welke invloed cultuur en gedrag binnen organisaties hebben op dergelijke veranderprocessen.

De belangrijkste inzichten die tijdens dit webinar zijn verkregen, zijn:

  • Het KYC proces is op dit moment nog vaak een proces dat zich afspeelt in de back office. Andere onderdelen van organisaties zien KYC typisch als een last - iets dat moet worden uitgevoerd. Het afbreken van de silo's door van KYC een naadloos geïntegreerd en efficiënt proces te maken, zal uw organisatie in staat stellen KYC en de commerciële activiteiten beter op elkaar af te stemmen.
  • Een vlekkeloos KYC-proces stelt u ook in staat om KYC te gebruiken als een commerciële kans richting uw klanten en vice versa.

Bekijk het gehele webinar voor meer inzichten.

Hoe kunnen we u helpen?

Voor uw customer transformation combineren we onze diepgaande kennis van uw sector, kennis over hoe bedrijven commercieel kunnen excelleren met klantervaringen. We brengen dit samen met de beste technologische oplossingen van alle grote aanbieders. Bovendien zorgen we dat uw mensen optimaal functioneren in de getransformeerde organisatie. Dit is hoe wij u kunnen helpen met uw customer transformation, van strategie tot executie.

"Het is PwC’s missie om bedrijven te helpen innoveren en de groei te verhogen. Dat is precies wat we samen met onze tech alliantie-partners kunnen betekenen: uw bedrijf naar het volgende niveau brengen."

Timo Koenen, Customer transformation partner PwC

Onze diensten

Interactie met klanten, medewerkers en partners is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij digitale technologieën. Maar in de snel veranderende digitale wereld van vandaag de dag is investeren in technologie niet genoeg. Mensen in het centrum van digitale transformatie-initiatieven plaatsen is cruciaal voor bedrijven. Zo creer je enthousiasme voor de nieuwe manieren van werken en om uiteindelijk te kunnen voldoen aan de unieke behoeften van klanten, bedrijfsprocessen en managementmandaten, om zo een concurrentievoordeel te creëren.

Tech alliances

Bedrijfsgroei realiseren in de veranderende wereld van vandaag kan een hele uitdaging zijn. Klanten eisen snellere, meer gepersonaliseerde gebruikerservaringen. Bedrijfsprocessen die ooit omslachtig waren, kunnen nu worden geautomatiseerd. Operationele efficiëntie is van het grootste belang geworden.

Uw bedrijfstransformatiebehoeften zijn de reden waarom we sterke allianties hebben ontwikkeld met een aantal technologiebedrijven. Door de expertise van PwC en de technologie van onze alliantie -partners te combineren, kunnen we u helpen bij het oplossen van uw meest kritieke bedrijfsproblemen. Wat uw focus ook is - overstappen naar de cloud, meer innovatie of bedrijfstransformatie - PwC en onze alliance-partners staan klaar om u te helpen.

Spraakintelligentie

Met het gebruik van de tweede generatie spraakintelligentie kunnen we echt het volledige potentieel van de interactie tussen mens en mens ontsluiten. Het kunnen ontcijferen van relaties tussen conversaties en bedrijfsresultaten begint met het begrijpen van wat de klant werkelijk nodig heeft. Spraakintelligentie kan bijdragen aan het verminderen van kosten en werkdruk en het verbeteren van de compliance in callcenters.

Lees meer

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.loadingText}}

Contact

Timo Koenen

Timo Koenen

Partner, PwC Netherlands

Volg ons