Entertainment & Media Outlook 2015-2019

Bekijk deze pagina in: English

De Nederlandse Entertainment & Media Outlook 2015-2019 zet sectordata over de periode 2010-2014 op een rij en geeft een jaarlijkse prognose van elf industriesegmenten voor de jaren 2015-2019. Om de continue veranderingen in de sector goed weer te geven hebben we dit jaar een volledig hoofdstuk gewijd aan de consumentenuitgaven voor internettoegang en geven we in het laatste hoofdstuk van de Outlook een overzicht van de reclamemarkt. We blijven voortdurend zoeken naar nieuwe bronnen voor data en hebben in onze online versie de content wederom verder uitgediept. Het samenstellen van de outlook is een veelomvattend proces waarbij we onderzoeks- en marktgegevens analyseren en opvattingen verzamelen van verschillende spelers in de Entertainment & Media branche. De Outlook komt tot stand in nauwe samenwerking met het bedrijfsleven en is een goed voorbeeld van onze manier van werken. Dit stelt ons uiteindelijk in staat een objectieve kijk op de Entertainment & Mediasector te geven die waardevol is voor onze klanten en partners.

Digitale editie

Gratis registratie voor de digitale editie.