Perspectieven ter voorbereiding op het ‘nieuwe normaal’

De instabiliteit die de Covid-19-crisis veroorzaakt, zal leiden tot duurzame verschuivingen in de sector en retailers dwingen om meer dan ooit te anticiperen op de vraag van de markt. Onze recente webcast op 30 april 2020 over 'Retail in een 1,5-metersamenleving', liet zien dat 57% van de retailers ervaringen wil delen en steun wil ontvangen van hun ecosysteemgenoten. Als eerste stap in deze richting zullen we de komende weken een reeks artikelen uitbrengen om u, als retailers, te helpen de toekomst van uw organisatie opnieuw voor te stellen, zodat u sterker uit de huidige situatie komt en succes hebt in de markt.

Wilt u updates ontvangen over onze serie van artikelen?

Schrijf u hier in

Na registratie ontvangt u automatisch de eerder gepubliceerde artikelen uit deze serie.

Zes cruciale thema's voor retailers

Op basis van een uitgebreide studie van de huidige markt en de voorspellingen voor de toekomst, hebben we zes thema's geïdentificeerd die alle retailers in de komende maanden zullen moeten aanpakken. Bij een goede aanpak, kunnen deze worden omgezet in kansen, waardoor u niet alleen fit blijft maar ook sterker uit deze crisis komt.

Contact

Milo Hartendorf

Milo Hartendorf

Consumer Markets Industry Leader, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 51 12

Peter Hoijtink

Peter Hoijtink

Consumer Markets Consulting Leader, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 30 90

Jennifer Nelen

Jennifer Nelen

Consumer Markets Director, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)6 12 84 15 45

Peter van Kampen

Peter van Kampen

Consumer Markets Director, PwC Netherlands

Tel: +31 6 1390 7049

Volg ons