Future of Retail

De retailsector is altijd een van de meest dynamische in zijn ontwikkeling geweest. In de huidige situatie is de volledige omvang van de impact van COVID-19 nog niet helemaal duidelijk. Om u te helpen sturen in deze onzekere tijden, hebben we het "Future of Retail" raamwerk ontwikkeld. Deze aanpak heeft als doel retailers te helpen bij het (her)evalueren van hun strategie om hen in staat te stellen hun organisatie aan te scherpen en te transformeren zodat ze klaar zijn voor de toekomst.

Onze ervaring heeft ons ertoe gebracht vier macro thema's te identificeren die volgens ons een belangrijke rol zullen spelen bij het vormgeven van de toekomst van retailers - Robuustheid, Aantrekkelijkheid, Duurzaamheid en Inzichtelijkheid. 

Future of retail

Versnelling van duurzame mode door digitalisering

Door fysieke kleding te vervangen door hoogwaardige 3D-designoplossingen, maakt The Fabricant de waardeketen van modemerken wendbaarder, duurzamer en kostenefficiënter. Samen met PwC bespreekt Adriana Hoppenbrouwer, partner bij The Fabricant, de veelbelovende digitaliseringsmogelijkheden in de modebranche.

Lees hier het interview

Retail Insights Serie

Bekijk ook onze 3-5 minuten (leestijd) artikelen over perspectieven op hoe aan te passen en succes te hebben binnen de 1,5 meter economie:

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.loadingText}}

Contact

Milo Hartendorf

Milo Hartendorf

Consumer Markets Industry Leader, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 51 12

Jennifer Nelen

Jennifer Nelen

Consumer Markets Digital innovation & transformation, Director, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)61 284 15 45

Volg ons