Digitale transformatie

Bedrijfscontinuïteit in het digitale tijdperk

Nieuwe technologieën veranderen de wereld in een razend tempo en de mogelijkheden zijn het voorstellingsvermogen inmiddels ontgroeid. Bedrijven en instellingen ontkomen niet aan een digitale transformatie. Zeker ook omdat de verwachtingen van klanten en eindgebruikers mee veranderen. Bijzondere digitale ervaringen die zij opdoen bij het ene bedrijf, verlangen zij ook van uw organisatie. Hoe blijft u beantwoorden aan de digitale wensen van uw klanten? En wat betekent dat voor uw interne processen? Wat is uw volgende stap in uw digitale transformatie, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de continuïteit van uw bedrijf?

loading-player

Playback of this video is not currently available

Sluiten uw producten straks nog aan bij de klantvraag?

Wij ondersteunen u bij productinnovatie op basis van nieuwe technologie. En wij denken mee over het implementeren van digitale businessmodellen.

View more

Hoe wint en behoudt u uw klanten?

Wij helpen u met uw customer engagement. Een analyse van de customer experience maakt inzichtelijk hoe klanten uw organisatie beleven. Data-analyse leidt mogelijk tot een scherpere klantsegmentering.

View more

Kunnen uw processen efficiënter?

Wij adviseren u over operationele optimalisatie. Door digitalisering bijvoorbeeld, de inzet van Robotics en Artificial Intelligence of werkmethodes zoals agile en scrum.

View more

Werken uw mensen met de beste tools?

Wij denken mee hoe u uw medewerkers in staat stelt om de klant het beste te bieden. Digitale technologie en processen leiden met de juiste training tot enthousiasme en productiviteit.

View more

Digitale kampioenen

Wat digitale kampioenen gemeen hebben is dat zij volledig geïntegreerde ecosystemen hebben waarin ze steeds weer op zoek gaan naar verbeteringen op het gebied van klantoplossingen, bedrijfsvoering, technologie en personeel. In zes concrete stappen helpen wij u hierbij, zodat u van een digitale beginner een digitale kampioen wordt. Hoe? Dat leest u in onze publicatie ‘Digital Champions’.

BXT: Business needs, customer eXperience en Technology
Delen

Business, eXperience & Technology

Wij helpen met uw digitale transformatie door bedrijven en organisaties te bekijken door drie verschillende lenzen: Business, eXperience en Technology. Onze waarnemingen brengen we samen in een holistische visie op uw verandering. Dit noemen we de BXT-benadering.

Voor businessvragen hebben wij experts in huis die uw sector kennen, verandermanagers, fiscalisten en financieel deskundigen – zoals u ook bij andere projecten van ons gewend bent.

Een belangrijk aspect bij digitale transformatie is de experience – de beleving die door digitale middelen ontstaat. We onderzoeken, testen en begeleiden de experience van uw klanten, medewerkers en andere belanghebbenden.

Technologie is het middel om business en experience te verbinden. Of dat nu om uw huidige technologie gaat zoals het bestaande IT-systeem, of om nieuwe technologie zoals blockchain.

Klantcases

Publicaties

Contact

Rajendra Sitompoel
Director
Tel: +31 (0)88 792 64 97
E-mailadres