ABN AMRO had een aantal uitdagingen met hun CRM-platform. Om de betrokkenheid van klanten te verbeteren en dit te koppelen aan hun business waarde, hadden ze een geintegreerd CRM-platform nodig dat hun belangrijkste zakelijke behoeften ondersteunt en de klantervaring in de hele organisatie verbetert door middel van digitalisering.
In nauwe samenwerking met ABN AMRO heeft PwC gebruik gemaakt van een BXT-aanpak voor de ontwikkeling van een Enterprise CRM-strategie, met inbegrip van de visie, de businessarchitectuur, het operationele model, de ‘klantreizen’ en de business case.
In meer detail hebben we hen door het BXT-proces geleid en zijn we met de volgende belangrijke deliverables gekomen: een huidige situatie analyse, een analyse van de capaciteitskloof, een toekomstig bedrijfcapaciteitsmodel, een toekomstige CRM-business en -technologiearchitectuur, een meerjaren routekaart over kanalen en servicelijnen heen, een implementatieplan en een tijdlijn, een case voor verandering en organisatorische impact.
PwC heeft een wereldwijde kernaanpak en reikwijdte van de CRM-voetafdruk en de routekaart voor de implementatie gedefinieerd om de consistentie voor wereldwijde verkoopactiviteiten te ondersteunen. We hebben ook een wereldwijde governance- en ondersteuningsstructuur gecentraliseerd om de groei te stimuleren, de klantervaring en de bedrijfsgroei te verbeteren door gemeenschappelijke processen te definiëren die mogelijk worden gemaakt door een gemeenschappelijk platform.
PwC en Google brengen toonaangevende disruptieve technologie en diepgaande kennis van sectoren en processen samen naar de markt. De alliantie van PwC en Google...
Vernieuwen zonder technologie is ondenkbaar. Wilt u meer weten over digitale transformatie? Neem contact met ons op.
PwC helpt u bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw prijsstrategie.
PwC helpt u bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw klantbeleving strategie.