Het kunnen inspelen op de continu veranderende behoefte van klanten is een uitdaging voor veel bedrijven. Gedreven door technologische ontwikkelingen is de manier waarop klanten de interactie kunnen aangaan met bedrijven en medewerkers oneindig. We kunnen niet meer spreken van een ‘one size fits all’ interactie. De mogelijkheden voor organisaties zijn oneindig. Hoe verhoog ik mijn online conversie? Hoe kan ik mijn klantenservice verbeteren? Ben ik in staat om het maximale uit mijn (klant)data te halen? Hoe kan ik mijn marketing-, sales-, en supportkosten verlagen?
Een deel van het antwoord op deze vragen zit verborgen in de keuze en het gebruik van de juiste systemen. Technologie is een middel om uw bedrijfsdoelstellingen en customer experience met elkaar te verbinden. Door onze kennis van zowel de industrie als technologie te combineren, zijn wij in staat om u te helpen bij uw digitale transformatie. Het Digital Front Office (DFO) team helpt u het potentieel van technologieën te ontsluiten en uw organisatie in staat te stellen uw (potentiële)klanten beter te bedienen.
De vierde industriële revolutie - mogelijk gemaakt door de nieuwste technologieën en gekenmerkt door de toenemende digitalisering en interconnectie van producten, waardeketens en bedrijfsmodellen - doet zich voor in elke sector en biedt aantrekkelijke kansen. Het gaat niet alleen om de digitalisering van horizontale en verticale waardeketens, maar zorgt ook voor een revolutie in de product- en dienstenportfolio's van bedrijven en leidt tot de implementatie van nieuwe, vaak disruptieve bedrijfsmodellen.
Het goed van dienst kunnen zijn van klanten hangt niet alleen af van de producten en diensten die u levert aan uw klant. Digitalisering van klantgerelateerde processen is de sleutel tot succes om de klant van morgen te kunnen voorzien in zijn behoefte en hiermee uw concurrentie voor te blijven. De integratie van de IT strategie met uw business strategie is hier onlosmakelijk mee verbonden.
Wij adviseren u bij de selectie van de producten en diensten van onder meer Oracle, SAP, Salesforce, Google, en Adobe. Wij kunnen u ook begeleiden bij de implementatie, optimalisatie en de digitalisatie van uw E-commerce, marketing, sales en service strategie. Zo bereikt u digitale transformatie in uw organisatie, van strategie tot en met executie.
De uitdaging voor de meeste bedrijven is om een 360 graden klantbeeld te bereiken. Dit klantbeeld is de basis om drie strategische doelstellingen te behalen.
Wij begeleiden u met het behalen van deze doelstellingen door uw klantdata om te zetten in data-inzichten.
De sweet spot van uw digitale transformatie vindt plaats op de intersectie van Business, Experience en Technologie. BXT is een continue zoektocht naar de balans hiertussen. Traditionele aanpakken zijn niet langer geschikt voor het tempo van digital. Onze BXT filosofie zorgt ervoor dat elke oplossing die wij implementeren een balans is van bedrijfsprocessen (Business), een optimale klantervaring, ontwikkelt vanuit de gedachte van de klant (Experience) en het gebruik van de juiste technologieën (Technology). Het vereist een focus van proces naar product, waarop onze werkwijze is afgestemd.