We zijn een enthousiast en creatief team, waarbinnen iedereen een waardevolle bijdrage levert vanuit zijn of haar specifieke ervaring en achtergrond. Openheid en samenwerking vinden wij erg belangrijk om het beste in elkaar naar boven te halen.
Bij PwC kun je rekenen op een afwisselende baan in een prettige en collegiale omgeving, waarin je echt jezelf kunt zijn. We waarderen persoonlijke verschillen en hebben oog voor de ontwikkeling van jouw specifieke talenten.
Brand
Als Brandteam houden we ons bezig met de positionering van ons merk (corporate, werkgever, intern merk). Ook helpen we met communicatievraagstukken op het gebied van corporate thema's zoals corporate sustainability, innovatie en diversiteit. Ons doel is om de marktpositie van PwC te verstevigen en het merk PwC verder uit te bouwen én te beschermen.
Marketing & communicatie-team
Het M&C-team is verantwoordelijk voor de go-to-market van PwC vanuit industries, LoS’en en thema’s. De activiteiten richten zich op het opzetten van multimediacampagnes van plan, planning, uitvoering, tracking tot analyse van deze marketinginitiatieven.
Arbeidsmarktcommunicatie
De afdeling wordt ook wel Employer Branding genoemd. Waarmee we het positief beïnvloeden van ons werkgeversimago bedoelen. We doen dit ondermeer door aansprekende content te maken en de candidate journey te optimaliseren. Uiteindelijk is het doel hiervan natuurlijk het werven van nieuwe medewerkers en in contact komen met de beste talenten. Zo ondersteunen en adviseren wij de Recruitmentafdeling bij het structureel communiceren met onze doelgroepen op de arbeidsmarkt.
Redactie
Het redactieteam ondersteunt de overige teams door het creëren van (commerciële) content. Daarbij gaat het niet alleen om woorden op een pagina, maar ook om fotografie en content voor multimedia (bijv. infographics, animaties, video's, datagrafieken).
Online
Het online-team is verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van onze digitale marketing kanalen. Daartoe behoren ook de (door)ontwikkeling van een digitale strategie, de branding en ontwerp van de kanalen, en data-analyse. Denk aan pwc.nl, socialmediakanalen, e-mailmarketing/marketing automation, maar ook SEO/SEA (zowel owned, bought als earned).
Ons doel is om via onze digitale marketing kanalen ons merk te versterken, PwC te positioneren als Thought Leader en om onze contactmogelijkheden met onze klanten en prospects te vergroten tijdens de hele customer journey op een zo gebruikersvriendelijke manier.