PwC is continu in ontwikkeling. Daarom vinden wij het noodzakelijk dat Business Support anticipeert op alle veranderingen die op ons pad komen. Het team van Business Support bestaat uit professionals die volwaardige sparringpartners zijn voor de business. Het gebruik van technologie staat centraal in de werkzaamheden.
PwC is een organisatie die continu in ontwikkeling is en wij vinden het noodzakelijk dat Business Support anticipeert op de veranderingen in de business en op de markt. Daarom bieden wij als Business Support een vooruitstrevende dienstverlening die gericht is op de prioriteiten vanuit de interne klant. Het team van Business Support bestaat uit vakkundige professionals die volwaardige sparringpartners zijn voor de business. Tevens bieden zij een proactieve en flexibele ondersteuning, waarbij we het gebruik van technologie optimaal inzetten.
Business Support is opgedeeld in twee teams: het Customer Team en het Expert Team. Het Customer Team bestaat uit Management Assistants, Virtual Assistants en Personal Assistants. Zij ondersteunen hun stakeholders bij het vastleggen van hun dagelijkse dagindeling en alle werkzaamheden die daaruit voortkomen. Daarbij staat verbinding met de in- en externe klanten centraal. Het Expert Team bestaat uit zes verschillende expertises. De Expert Assistants verzorgen en ontzorgen het reizen en het verblijf in het buitenland en regelen de visa aanvragen. Ze organiseren complexe meetings op interne en externe locaties. In samenwerking met HR ondersteunen zij in sollicitatieprocedures en de onboarding van nieuwe collega’s. Tot slot zorgen zij dat alle correspondentie in lijn is met de PwC-huisstijl.
Als Business Support professional binnen PwC heb je de kans om samen met een team gedreven collega’s een bijdrage te leveren aan het Business Support van de toekomst. Je maakt het verschil door niet alleen jezelf, maar ook je collega’s dagelijks uit te dagen. We vinden het daarom belangrijk dat jij jouw kwaliteiten en dienstverlening continu kunt ontwikkelen.