Inzake maart 2017

Digitaliseren, maar dan anders

Nieuwe waarde creëren op het snijvlak van businesstransformatie, klantbeleving en technologie

Hoe de digitale revolutie markten en economieën blijvend verandert

De digitale revolutie heeft inmiddels een connectiviteit gecreëerd die de manier waarop mensen communiceren en bedrijven zakendoen heeft geherdefinieerd. En daarmee heeft deze revolutie ook de manier verandert waarop markten en economieën functioneren.

Door deze veranderingen staan bedrijven voor veel uitdagingen: van het creëren van een digitale focus binnen de hele organisatie tot het in balans brengen van de werkzaamheden van mens en machine, het begrijpen van de klantbeleving en veranderende trends op het gebied van vraag.

In deze Inzake leest u hier meer over en vindt u voorbeelden van de digitale transformatie bij bedrijven.

PwC-expert Olaf Acker over de impact van digitalisering

PwC-expert Olaf Acker over de impact van digitalisering

Rondom het thema digitalisering is de afgelopen jaren een enorme hype ontstaan. Daarbij gaat het echter om veel meer dan technologie alleen. Olaf Acker, binnen PwC Europe verantwoordelijk voor de dienstverlening op digitaal gebied, vertelt over het belang van dit onderwerp en over de grote impact die dit heeft op zowel de klanten van PwC als PwC zelf.

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.

Contact

Eric de Bie
Hoofdredactie Inzake, PwC Netherlands
Tel: 088 - 792 54 07
E-mailadres

Niels Wiertz
Hoofdredactie Inzake, PwC Netherlands
Tel: 088 - 792 40 97
E-mailadres

Volg ons