Frontoffice-transformatie

Alle industrieën worden geconfronteerd met een enorme hoeveelheid aan veranderingen onder invloed van regelgeving, kosten en nieuwe concurrenten. Maar het zijn de veranderende verwachtingen van de klant en de vraag naar nieuwe digitale klantervaringen die het meest vragen om transformatie binnen bedrijven.

De snelle verschuiving naar de cloud en de opkomst van ecosystemen hebben de barrières voor deze verandering aanzienlijk verlaagd. Met name het Salesforce-platform versnelt het tempo van de innovatie met analytische mogelijkheden, geïntegreerde omni-channel oplossingen en machine learning.

De mogelijkheden die nieuwe technologieën tegenwoordig aan organisaties bieden om hun distributie-, marketing- en servicefuncties te transformeren, bij elk touchpoint met de klant, zijn aanzienlijk, maar vereisen een klantgerichte, wendbare benadering van het ontwerp tot aan de implementatie van veranderingen.

Wat als het ons zou helpen betere beslissingen te nemen, groot en klein?

Hoe maakt u uw frontoffice toekomstbestendig in een tijd van onzekerheid en verandering?

PwC's portfolio van frontoffice-transformatie oplossingen analyseert de wijze waarop mensen met uw bedrijf in contact komen, zaken doen en communiceren. Wij bieden een gemoderniseerd serviceplatform waar de klantervaring centraal staat en customer touchpoints naadloos op elkaar aansluiten. Onze technologie en innovatieve tools helpen u bij het opbouwen van klantenbinding, het stimuleren van groei, het verhogen van de productiviteit en het inspireren en betrekken van uw personeel.

Hoe kunnen we u helpen?

Voor uw frontoffice-transformatie combineren we onze diepgaande kennis van uw sector, kennis over hoe bedrijven commercieel kunnen excelleren met klantervaringen. We brengen dit samen met de beste technologische oplossingen van alle grote aanbieders. Bovendien zorgen we dat uw mensen optimaal functioneren in de getransformeerde organisatie. Dit is hoe wij u kunnen helpen met uw frontoffice transformatie, van strategie tot executie.

BXT: Business, eXperience en Technology

Digital is geen doel op zich. Technologie en digitale oplossingen zijn ondersteunend bij de aanpak van uw vraag. Of die nu gaat over een transformatie van uw businessmodel of over het oplossen van een probleem. PwC is daar altijd goed in geweest. En dat zijn we ook in het digitale tijdperk.

Op basis van uw strategische agenda, brengen we onze experts bij elkaar vanuit verschillende disciplines. Of het nu gaat om onze strategie- en transformatiespecialisten, customer experience designers, data-analisten, cybersecurityexperts of technologieconsultants. Zij werken naadloos met elkaar en met u samen. Van strategie tot en met executie.

We noemen dat onze BXT-aanpak: de combinatie van Business, eXperience en Technology.

"Het is PwC’s missie om bedrijven te helpen innoveren en de groei te verhogen. Dat is precies wat we samen met onze tech alliantie-partners kunnen betekenen: uw bedrijf naar het volgende niveau brengen."

Timo Koenen, frontoffice-transformatie partner PwC

Onze diensten

Interactie met klanten, medewerkers en partners is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij digitale technologieën. Maar in de snel veranderende digitale wereld van vandaag de dag is investeren in technologie niet genoeg. Mensen in het centrum van digitale transformatie-initiatieven plaatsen is cruciaal voor bedrijven. Zo creer je enthousiasme voor de nieuwe manieren van werken en om uiteindelijk te kunnen voldoen aan de unieke behoeften van klanten, bedrijfsprocessen en managementmandaten, om zo een concurrentievoordeel te creëren.

Tech alliances

Bedrijfsgroei realiseren in de veranderende wereld van vandaag kan een hele uitdaging zijn. Klanten eisen snellere, meer gepersonaliseerde gebruikerservaringen. Bedrijfsprocessen die ooit omslachtig waren, kunnen nu worden geautomatiseerd. Operationele efficiëntie is van het grootste belang geworden.

Uw bedrijfstransformatiebehoeften zijn de reden waarom we sterke allianties hebben ontwikkeld met een aantal technologiebedrijven. Door de expertise van PwC en de technologie van onze alliantie -partners te combineren, kunnen we u helpen bij het oplossen van uw meest kritieke bedrijfsproblemen. Wat uw focus ook is - overstappen naar de cloud, meer innovatie of bedrijfstransformatie - PwC en onze alliance-partners staan klaar om u te helpen.

Spraakintelligentie

Met het gebruik van de tweede generatie spraakintelligentie kunnen we echt het volledige potentieel van de interactie tussen mens en mens ontsluiten. Het kunnen ontcijferen van relaties tussen conversaties en bedrijfsresultaten begint met het begrijpen van wat de klant werkelijk nodig heeft. Spraakintelligentie kan bijdragen aan het verminderen van kosten en werkdruk en het verbeteren van de compliance in callcenters.

Lees meer

{{filterContent.facetedTitle}}

Contact

Timo Koenen

Timo Koenen

Partner, PwC Netherlands

Volg ons