Zorg ook na Covid-19 dat uw organisatie gezond blijft
Als straks de Covid-19-crisis afneemt en we langzaam naar de nieuwe werkelijkheid gaan, zult u als ondernemer verder voor de continuïteit van uw organisatie moeten zorgen. Hoe wikkelt u de maatregelen waarvan u gebruik hebt gemaakt op goede wijze af? Hoe gaat u om met de gevolgen van de coronacrisis en welke keuzes maakt u? Voor de deelgebieden personeel & HR, fiscaal en juridisch hebben we de belangrijkste tips en aandachtspunten op een rij gezet. Daarbij gaan we uit van drie fases: korte termijn, middellange termijn en lange termijn.
Afwikkeling van de Covid-19-crisis en de gehanteerde crisismaatregelen. Welke verplichtingen vloeien voor u voort uit het gebruik van de fiscale en subsidiemaatregelen in verband met corona? Met welke effecten moet u als ondernemer rekening houden?
Meer over fase 1Hoe kunt u uw kasstroom optimaliseren en tegelijkertijd de belangen van alle betrokkenen in het oog houden?
Meer over fase 2Hoe kunt u vervolgens de continuïteit van uw organisatie waarborgen?
Meer over fase 3Aandachtspunten voor uw organisatie op fiscaal, juridisch en financieringsgebied.
De Covid-19-crisis kan de aanzet zijn tot fundamentele veranderingen. Wat gaan we straks anders doen? Lees de verwachtingen van PwC-experts.
De uitbraak van Covid-19 brengt voor veel mensen grote onzekerheid. We zien dat het mkb, zelfstandige ondernemers en sociaal ondernemers voor ongekende...
© 2015 - 2021 PwC. Alle rechten voorbehouden. 'PwC' verwijst naar de juridische entiteiten zoals omschreven in de legal disclaimer. Zie daarvoor onderstaande link.