Teveel bedrijven beheren hun kosten op de verkeerde manier. In de huidige markt moeten bedrijven hun kostenbeheersing bekijken door de lens van wat hen echt onderscheidt – en het meedogenloos prioriteren van investeringen op dit gebied. Desondanks geeft bijna 80% van de leidinggevenden toe dat budgettering niet helemaal in lijn is met strategisch plannen, en dat minder dan 10% van de bedrijven daadwerkelijk klaar is om te groeien.
Ons nieuwe book, ‘Fit for Growth: A Guide to Strategic Cost Cutting, Restructuring, and Renewal’,’ onthult de verborgen problemen van conventioneel kostenbeheer en laat ons zien hoe bedrijven het beter kunnen doen.
Fit for Growth is een leidraad voor senior executives en managers over het uitlijnen van de kosten en organisatie van hun bedrijf met hun strategie zodat ze kunnen groeien, waarde creëren en blijvend beter kunnen presteren dan hun concurrenten. Het boek voorziet ons van de strategieën, specifieke voorbeelden en praktische adviezen om te helpen bepalen of individuele kosten het bedrijf helpen of tegenwerken, en hoe ze hun uitgaven in lijn houden met de specifieke business strategie van het bedrijf, zodat ze kunnen blijven concurreren onder alle condities van de markt.
Fit for Growth loopt samen met de lezers stap voor stap door de negen meest belangrijke handvatten voor het herstructureren van kosten, compleet met meer dan 30 case studies en praktijkvoorbeelden van toonaangevende bedrijven over de hele wereld.
Partner Industrial Manufacturing & Automotive, PwC Netherlands
Tel: +31 (0)62 233 25 30