Met een brede campagne in de massamedia lanceert PwC op 12 oktober haar nieuwe campagne: The New Equation. Het accountants- en advieskantoor wil daarmee zijn rol in de maatschappelijke context van vandaag laten zien.
De uitdagingen van deze tijd zijn groter dan ooit tevoren. Denk aan de klimaatcrisis en flexibilisering van de arbeidsmarkt en digitalisering. Bedrijven, organisaties en overheden zijn daarom momenteel vooral op zoek naar vertrouwen en duurzame oplossingen. Met deze nieuwe mediacampagne wil PwC laten zien welke bijdrage zij kan leveren om bedrijven, organisaties en overheden te helpen om antwoorden te vinden op de maatschappelijke uitdagingen van vandaag en morgen. Dit doet PwC vooral door de kracht van haar mensen in te zetten. En door unieke, onverwachte combinaties te maken van expertises, ervaringen en technologie, die samen voor nieuwe, onverwachte oplossingen zorgen in de beweging naar een duurzame toekomst, voor iedereen.
De campagne is een coproductie tussen het Amerikaanse R/GA en het Nederlandse N=5. Een unieke samenwerking.
Door een diversiteit aan mensen in onverwachte combinaties samen te brengen, kunnen we belangrijke problemen oplossen. Dit noemen we The New Equation.
Het jaarbericht doet verslag van wat we hebben bereikt. Het Transparantieverslag geeft informatie over ons kwaliteitsbeleid. In het publieksverslag verbinden we...
De ruim 4800 professionals van PwC Nederland werken met elkaar samen vanuit twaalf kantoren en drie verschillende invalshoeken: Assurance, Tax en People and...