Podcast: Luisteren naar winnaars

loading-player

Playback of this video is not currently available

Van vuilnis tot geluk

Sweepsmart is een sociale onderneming die zich richt op het afvalprobleem in landen die minder ontwikkeld zijn, om op die manier onze Europese afvalkennis in landen als India toe te passsen.

Duur: 32 minuten, 06 seconden   

loading-player

Playback of this video is not currently available

Sustainable logistics in metropoles

Foodlogica focusses on sustainable logistics and transporting without pollution. Francesca Miazzo and Wouter van Dijk talk about the future plans and challenges regarding clean transport for food companies in metropoles.

Duration: 20 minutes, 18 seconds 

loading-player

Playback of this video is not currently available

Geld sms’en naar Afrika

De sociale onderneming 100Weeks doneert geld per sms naar Afrikaanse vrouwen. Gitte Büch en Denis Darko leggen uit hoe de vrouwen zelf in 100 weken uit hun armoede kunnen komen.

Duur: 31 minuten, 36 seconden

Over onze samenwerking met social enterprises

loading-player

Playback of this video is not currently available

Sociaal verantwoord lesmateriaal

Martijn Spekman en Fatima el Baouchi vertellen over Codename Future en deze maatschappelijke en ondernemende onderwerpen vorm geeft als lesmateriaal voor de jeugd.

Duur: 26 minuten, 04 seconden

loading-player

Playback of this video is not currently available

Design thinking

Floor Coonen en Nathalie Feitsma praten over onze duurzame toekomst en de rol die DesignWeek@School vervult om bij te dragen aan de Sustainable Development Goals.

Duur: 29 minuten, 10 seconden    

loading-player

Playback of this video is not currently available

Spijkerbroeken leasen

Groene impact door spijkerbroeken te leasen? Bert van Son legt uit dat het bij spijkerbroeken niet om het bezit, maar om de performance gaat.

Duur: 28 minuten, 42 seconden

loading-player

Playback of this video is not currently available

Sociaalbier

Bierbrouwerij de Prael verbindt maatschappelijke thema’s aan het brouwen van hun bier. Thomas Gesink en Maarten Scherpenzeel gaan dieper in op de connectie tussen het bier en het sociaal ondernemen.

Duur: 19 minuten, 51 seconden   

Contact

Marloes Tap

Projectcoördinator, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)88 792 46 07

Volg ons