Webinar: Actualiteitensessie Maatschappelijke Organisaties

Op zoek naar informatie over de laatste ontwikkelingen op het gebied van verslaggeving en fiscaliteit?

De verwerking van nalatenschappen en projectverplichtingen in uw jaarrekening, de (verplichte) toelichtingen als gevolg van Covid-19, maar ook ontwikkelingen op het gebied van btw en de ANBI voorwaarden zijn waarschijnlijk binnen uw organisatie onderwerp van gesprek. PwC inspireert en helpt u graag.

Daarom nodigen wij u uit voor een interactief webinar waarin we ingaan op de laatste ontwikkelingen op het gebied van de jaarverslaggeving, waaronder met name de impact van Covid-19 en de verwerking van nalatenschappen en projectverplichtingen. Daarnaast staan we stil bij ontwikkelingen en wijzigingen op het gebied van fiscaliteit, inclusief uitdagingen en kansen voor organisaties.

Wij kijken uit naar uw deelname.

Datum & Locatie

Donderdag 19 november 2020 van 13.00 tot 15.30 uur – virtueel evenement

Programma

13:00 uur Aanvang en introductie
13:05 – 14:00 uur Verslaggeving: impact Covid-19, update inzake nalatenschappen en projectverplichtingen
14:05 – 15:00 uur Fiscaliteiten
15:00 – 15:30 uur Afsluiting en overige vragen

Doelgroep

Controllers, CFO's en managers finance van maatschappelijke organisaties

Aanmelden

Required fields are marked with an asterisk(*)

Date:Thursday 19 November 2020

Bij het verstrekken van uw e-mailadres erkent u de privacy statement gelezen te hebben, en gaat u akkoord met het verwerken van de data in overeenkomst met de privacy statement. (inclusief internationale gegevens uitwisseling). Mocht u op een bepaald moment van gedachten veranderen over het ontvangen van informatie van ons, dan kunt u ons dit laten weten via het contactformulier.

Contact

Mariëlle van Dijk

Director, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)65 376 01 56

Volg ons