Skip to content Skip to footer
Search

Loading Results

Kunstmatige intelligentie

PwC Global Consumer Insights Survey 2018

Is Nederland klaar voor winkelen aan de hand van kunstmatige intelligentie?

Nederlanders zijn een stuk minder enthousiast over gadgets met kunstmatige intelligentie dan consumenten in de landen uit de top-10. Slechts één op de twintig beschikt over zo'n apparaat. Consumenten in Azië lijken het meest bereid om met behulp van kunstmatige intelligentie online te winkelen. Op de gigantische consumentenmarkt in China beschikt al meer dan 1 op de 5 respondenten (21%) over een apparaat met kunstmatige intelligentie en geeft meer dan de helft (52%) aan dat zij van plan zijn om er eentje aan te schaffen. In onze ‘Global Consumer Insights Survey’ geven wij inzicht in de snelheid waarmee kunstmatige intelligentie voet aan de grond krijgt en welke consumenten hier naar verwachting als eerste gebruik van maken.

Playback of this video is not currently available

Ownership of AI

Contact

Shana Laurie de Hernandez

Shana Laurie de Hernandez

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 013 24 85

Marc Hoogenberg

Marc Hoogenberg

Partner Strategy&, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 395 40 65

Volg ons