Customer Impact

Customer Impact
Customer Impact
 

Verstevig uw marktpositie in Telecom

Klanten winnen in een markt die niet wezenlijk groeit, zoals telecom, is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Wij kunnen u helpen met de ontwikkeling van een heldere klantstrategie, zodat u uw marktpositie verstevigt.

Klantgerichtheid met impact

Het verschil tussen slagen en falen zit hem in klantgerichtheid met impact. Dat gaat verder dan hoe Customer Service de problemen van uw klanten oplost. Het is een integrale aanpak. Een combinatie van de juiste propositie met de juiste kwaliteit, tegen de juiste prijs, op het juiste moment, via het juiste kanaal en met de juiste service. Alles is afgestemd op de verwachtingen en behoeften van de klant, maar ook in balans met de kosten.

Snelle veranderingen

Het gedrag, de wensen en de behoeften van klanten veranderen soms sneller dan telecombedrijven kunnen volgen. Dat leidt tot geïmproviseerde veranderprogramma’s die niet altijd de verwachtingen waar maken. U staat dus voor een stevige uitdaging, maar wij staan u graag bij.

Onze aanpak

Onze aanpak is gebaseerd op een heldere formulering van de klantstrategie. Daarbij luisteren we naar de klant en maken we gebruik van alle mogelijkheden die de digitale transformatie van onze maatschappij biedt. We helpen u vervolgens deze klantstrategie in realiteit om te zetten.

Zo kunnen wij u helpen

We veranderen organisaties in hun kern om een betere en innovatieve klantervaring te realiseren tegen significant lagere operationele kosten. We integreren hierbij aspecten van marketing, sales, productmanagement en klantcontact met de bedrijfs- en technologiearchitectuur. We meten gedurende het veranderproces voortdurend de voortgang op basis van de vooraf geformuleerde doelstellingen, zodat u steeds in controle blijft. Zo komen we samen tot duurzame oplossingen.