Publicaties

Publicaties op volgorde van datum (van nieuw naar oud)

Outlook Special - Staying ahead of the game

23 maa 2017

Sport is altijd een populaire vrije-tijdsbesteding geweest, maar nu is het ook big business geworden.

Success factors of email marketing

27 jul 2016

Deze Outlook Special geeft inzicht in de ontwikkelingen op het gebied van email marketing.

Staying relevant in the stampede of the Digital Giants

12 mei 2016

Staying relevant in the Stampede of the Digital Giants beschrijft wat we kunnen leren van digitale ‘giganten’ zoals Apple, Google, Faceboook.

Great customer service at minimum cost

22 maa 2016

In dit artikel gaan we in op onze drie-traps aanpak waarin we beschrijven hoe bedrijven gebruik kunnen maken van hun data-analytics zodat ze hun operationele kosten kunnen reduceren en hun dienstverlening kunnen verbeteren.

Wearables: Driving user outcomes in the Digital Age - the next leap

11 aug 2015

Om in 2020 de groei van wearables tot ongeveer 9 miljoen Nederlandse consumenten in de komende vijf tot acht jaar te laten stijgen, moeten naar onze mening de volgende belangrijkste drivers inachtgenomen worden.

18th CEO Survey Technology Snapshot

10 maa 2015

Jaarlijks houdt PwC een wereldwijd onderzoek onder CEO’s. In dit rapport gaan wij in op de ontwikkelingen in de Technologiesector.

Resilience

02 maa 2015

Dit artikel in PwC’s Resilience Journal toont dat de toekomst veelbelovend is voor compliance executives in de Technologie-industrie, aangezien de technologie-industrie meestal als vergrootglas fungeert op de megatrends die alle bedrijven transformeren.

A decade of unprecedented growth

01 maa 2015

Een jaarlijks verslag over China’s semiconductor productie, consumptie en algemene industrie en de impact ervan op de wereldwijde semiconductor industrie.

Digital IQ Survey

21 feb 2012

New technologies and tools are increasingly adopted first in our everyday lives—and often are brought into the business world as a result of employee and customer demand. It's what many refer to as the 'consumerization of IT'.

Meer publicaties