Staying ahead of the game

Outlook Special

Reaching the sports fan in a converging media landscape

Het volgen van sport is altijd al populair geweest. De manier hoe sport wordt aangeboden en gevolgd wordt, die is aan het veranderen. We zien dat omroepen, uitgevers, adverteerders, mediapartners en kabelexploitanten op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden om via sport klanten/consumenten aan zich te binden. Zo zenden Ziggo en KPN tegenwoordig sport uit en zijn YouTube en Twitter aan het experimenteren met het uitzenden van wedstrijden via gratis livestreams. 

Verder hebben we het mediagedrag van de verschillende generaties onderzocht. Daar waar de oudere generaties overwegend traditionele media gebruiken, volgen de jongeren generaties sport via de digitale media. 

In deze Special gaan we uitgebreid in op dit verschuivende landschap.

Reaching the sports fan in a converging media landscape

Contact

Casper Scheffer
Entertainment & Media Specialist
Tel: +31 (0)88 792 65 20
E-mailadres

Ennèl van Eeden
Entertainment & Media Industry Leader in the Netherlands
Tel: +31 (0)88 792 45 40
E-mailadres

Cornelis Smaal
Partner
Tel: +31 (0)88 792 64 31
E-mailadres

Volg ons