Sponsorbeleid

Met onze kennis en expertise willen we onze klanten ondersteunen en stimuleren. Maar ook andere maatschappelijke doelen helpen bij het bereiken van goede prestaties. Doelstelling die PwC hieraan stelt is om een waardevolle bijdrage aan de samenleving te leveren.
Uitsluitend verzoeken die aan alle onderstaande criteria voldoen worden in behandeling genomen.

  • De sponsoring moet verbonden zijn aan de 3 sponsorgebieden waarop PwC zich richt: Sport, Cultuur en Maatschappelijk Verantwoord.
  • Sponsoring moet in lijn staan met de merkwaarden van PwC: flair, lef, professioneel, ondernemend en inspirerend.
  • Er moet voldoende tijd zitten tussen het moment van aanvraag en de activiteit (minimaal 12 weken van te voren).
  • Er dient duidelijk te worden aangegeven wat de te leveren prestatie is van beide partijen.
  • PwC sponsort geen individuen, maar uitsluitend organisaties, teams of evenementen.
  • PwC sponsort geen sporten met een hoog risicogehalte.
  • PwC sponsort geen organisaties of evenementen die op welke wijze dan ook een relatie hebben met de thema’s alcohol of drugs.
  • PwC sponsort geen organisaties die op enige wijze discrimineren op grond van geloofsovertuiging, sexe of politieke overtuiging.
  • PwC sponsort geen politiek geëngageerde evenementen of organisaties.
  • PwC sponsort geen individuele studenten of studentenfeesten.