Sponsorbeleid

Met onze kennis en expertise ondersteunen en stimuleren we onze klanten. Op die manier doen wij waar wij het beste in zijn, worden (maatschappelijke) instellingen geholpen en kunnen onze mensen zich veelzijdig ontwikkelen. Maar ook andere maatschappelijke doelen helpen we graag bij het bereiken van goede prestaties. Voorwaarde die PwC hieraan stelt is om een waardevolle bijdrage aan de samenleving te leveren.

  • De sponsoring moet verbonden zijn aan (een van) de 3 sponsorgebieden waarop PwC zich richt: sportcultuur en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
  • Sponsoring moet in lijn staan met de merkwaarden van PwC.
  • Er moet voldoende tijd zitten tussen het moment van aanvraag en de activiteit (minimaal 12 weken van te voren).
  • Er dient duidelijk te worden aangegeven wat de te leveren prestatie is van beide partijen.
  • PwC sponsort geen individuen, maar uitsluitend organisaties, teams of evenementen.
  • PwC sponsort geen sporten met een hoog risicogehalte.
  • PwC sponsort geen organisaties of evenementen die op welke wijze dan ook een relatie hebben met de thema’s alcohol of drugs.
  • PwC sponsort geen organisaties die op enige wijze discrimineren op grond van geloofsovertuiging, sexe of politieke overtuiging.
  • PwC sponsort geen politiek geëngageerde evenementen of organisaties.
  • PwC sponsort geen individuele studenten of studentenfeesten.