Actuele ICT-ontwikkelingen bieden zakelijke dienstverleners de kans om zich nog beter te onderscheiden. In de jaarlijkse benchmarkstudie van PwC zien we dat zakelijke dienstverleners de mogelijkheden van ICT nog beter kunnen benutten. Zo hebben veel ondernemingen de front- en backoffice nog niet gekoppeld. Ook de afhandeling van gewerkte uren met behulp van digitale urenbriefjes kan in veel gevallen beter. Hoe gaat u digitalisering breder inzetten om uw ondernemersdoelstellingen te behalen?
Naast een hogere snelheid en kwaliteit van ondernemen, helpt inzet van digitale middelen de kosten te verlagen. Dit kan bijvoorbeeld met efficiënte backofficesystemen die selfbilling en digitale urenverantwoording ondersteunen. Daarnaast hebben de huidige CRM-systemen en search engines door big data-toepassingen veel mogelijkheden om nauwkeuriger vraag en aanbod van uitzendkrachten te koppelen.
Behalve efficiëntere processen en kostenvoordelen, leiden actuele softwareoplossingen tot hogere kwaliteit voor flexwerkers en klanten. Voor flexwerkers is een gebruikersvriendelijke portal die altijd beschikbaar is essentieel voor het afhandelen van gewerkte uren. Voor klanten is actuele en betrouwbare informatie over uitzendkrachten onmisbaar. Met deze services kunt u zich verder onderscheiden en biedt u toegevoegde waarde.
PwC kan u helpen met de digitalisering van uw onderneming, van de eerste verkenningsfase tot de daadwerkelijke implementatie. Daarna kunnen wij ook de certificatie van het gedigitaliseerde proces uitvoeren en hierover assurance geven richting zowel klanten als uitzendkrachten.
Wij begeleiden u bij de selectie van systemen en software die naadloos aansluiten op uw bestaande processen.
Wij ondersteunen u met een onafhankelijke ‘Quality Assurance’ tijdens het implementatietraject en waarborgen dat de vooraf gestelde doelen worden behaald.
Wij helpen u met het verbeteren van bestaande processen door digitalisering, zodat u daarmee concurrentievoordelen behaalt.
Wij beoordelen uw gedigitaliseerde proces en geven hierover assurance. Dit is belangrijk omdat de cybersecurityrisico’s toenemen. Steeds meer ondernemingen willen zekerheid ontvangen over de betrouwbaarheid van de factuur als resultante van de digitaal ingevoerde urenbriefjes. Ook wil men kunnen vertrouwen op de veilige verwerking van grote hoeveelheden persoonsgegevens.
'Naast een hogere snelheid en kwaliteit van ondernemen, helpt inzet van digitale middelen de kosten te verlagen.'