PwC Client Portal

PwC Client Portal: Wat is dat?

PwC Client Portal (hierna PwC CP) is een beveiligde en laagdrempelige internetomgeving waar u uw fiscale aangifte of rapportages kunt inzien, controleren en indien door u akkoord bevonden, goedkeuren. Na uw akkoordverklaring en machtiging zal PwC CP uw fiscale aangifte automatisch elektronisch indienen bij de Belastingdienst. Zelf moet u er alleen eventueel nog voor zorgen dat het verschuldigde bedrag tijdig wordt betaald.


Tool

Voorwaarden en handleidingen

Hoe werkt PwC CP?

U ontvangt van ons een login-account en een wachtwoord. Het wachtwoord bestaat uit twee delen die u apart van elkaar van ons ontvangt. Ook krijgt u een extra beveiligingsmiddel, een gewaarmerkt digitaal certificaat dat u op uw computer moet installeren. Nadat u onze specifieke voorwaarden voor het gebruik van PwC CP heeft geaccepteerd, heeft u direct toegang tot uw Client Portal.
Via een e-mail informeren wij u wanneer wij uw aangifte of rapportages op uw Client Portal hebben geplaatst. Vervolgens kunt u deze documenten inzien en goedkeuren. Uiteraard kunt u uw eerdere aangiften en rapportages altijd opvragen en inzien in het digitale archief.

Aanvullende vragen

Wanneer u aanvullende vragen heeft of de door ons verzorgde aangifte onvolkomenheden bevat, dan kunt u de aangifte ‘afkeuren’. De aangifte zal dan als het ware worden ‘teruggezet’ in het proces. De samensteller van de aangifte bij PwC ontvangt hiervan direct een e-mail. Hij/zij zal dit in behandeling nemen en na eventuele aanpassing van de aangifte zal de aangifte weer opnieuw via uw Client Portal aan u worden aangeboden. Bent u akkoord dan kunt u alsnog uw akkoordverklaring en machtiging geven. Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met uw contactpersoon bij PwC. Indien u een telefoonnummer zoekt kunt u onze kantorenpagina raadplegen.